חנות קטנה ומטריפה

חנות קטנה ומטריפה

הבית שלנו. בילינו בו כל כך הרבה זמן בשנה האחרונה, עד שלפעמים נדמה שאנחנו לוקחות אותו כמובן מאליו, כי הוא תמיד יהיה שם – מחכה לנו כשנחזור אליו אחרי יום ארוך בחוץ (בכל זאת, חלקנו חזרנו לעבוד במשרד אמיתי ולא במשרד הביתי…) אבל, גם הבית שלנו צריך קצת חום ואהבה ובכנות, מי לא אוהבת לחזור הביתה לבית נעים, מזמין ושמח?

רגע, רגע, רגע. יש הרבה חנויות לעיצוב הבית. חלקן מיוחדות יותר, מיוחדות פחות, נוטפות שיק, מלאות סחורה. לי, אישית, מאוד קשה למצוא חנויות שאני באמת באמת אוהבת ומדברות אליי כי בגדול, מעצבות הם עם קצת בלתי נסבל. דמיינו מה זה בשביל מעצבת למצוא פריטים שהם גם בול מה שהיא פינטזה לעצמה וגם עומדים בסטנדרטים שלה.

  

 
 

 

הולד איט. מה זה כל התמונות המהממות האלו?

ספוילר: זה הבית שלי שהתחדש במלא ממתקים צבעוניים ומיוחדים!

הכול מחנות עיצוב הבית שמפוצצת בסוכריות מתוקות במיוחד Sofi Design - מדובר בחנות עם מוצרים שללא ספק יכניסו לכן צבע לחיים ושמחה ללב. חברת סופי הוקמה לפני 20 שנה כיצרנית ויבואנית של פרטי עיצוב לבית. לפני כ-10 שנים הוקמה החנות Sofi בלב שוק הפשפשים השוקק ביפו, המשלבת עיצוב עדכני מהארץ ומהעולם. הפריטים מאופיינים בצבעוניות שובת לב, משדרים רכות, הומור ושמחה, מעניקים תחושה כאילו חיו בעבר, אבל מעודכנים וטרנדיים.

הפריטים בחנות מגוונים ותוכלו למצוא שם רהיטי ראטן כובשים, כלי אוכל שיגרמו לכל הילדים בגינה לקנא (וגם ללא מעט מבוגרים), כריות מפנקות, ואזות מעלפות ועוד מלא פריטים מיוחדים.

שניים מהמותגים המובילים באתר הם: KITSCH KITCHEN ו-Rice DK. שניהם סקנדינביים, הראשון מהולנד והשני מדנמרק - מה שאומר שמעבר לעובדה שהם מותגים מוכרים ובעלי שם עולמי, איכות המוצרים שלהם בלתי מתפשרת והם עמידים, מקוריים ונגישים.

KITSCH KITCHEN הוא מותג ותיק (נוסד ב-1994) שהוקם מאהבה לטיולים ושואב את ההשראה הצבעונית שלו ממרכז אמריקה, ובעיקר ממקסיקו וגואטמלה. 

סיפור אישי קטן: פעם, לפני שנים רבות, נסעתי לאמסטרדם ומצאתי את החנות שלהם. עד היום יש לי בבית כלים שלהם מהטיול ההוא שהלוואי והייתי יכולה לקנות עוד מהם, כי הם פשוט צועקים Pioo Pioo. איזה כיף לגלות שיש אותם נגישים וזמינים לרכישה בארץ. 

Rice DK הוא מותג יחסית חדש (נוסד ב-2006) אבל כבר מונה מעל ל-7000 פריטים שכל כולם סטייל נורדי ועיצוב דני. 
בהצלחה עם לבחור מה להכניס לסל הקניות כי הכול מושלם ברמות.

 

 
 

 

פריטים קסומים, סטייל חלומי.. מה עוד אפשר לבקש?
קוד הנחה בלעדי לפיופיואיות! 15% הנחה על מותגי KITSCH KITCHEN, Rice DK (וקערות האוכל לחתול כי אי אפשר היה בלעדיהן)
המוצרים באתר בהקלדת הקופון pioosofi
כל הפריטים היפים מהפוסט ועוד הרבה אחרים מחכים לכן ב-חנות האונליין של סופי.

הצילו! הנה עוד מלא דברים שבא לי:

 

   
   
   

 

כמו ששמתן לב, זה הפוסט הראשון בבלוג וזה ממש מרגש אותי! זה פוסט אחד מיני עוד רבים שיגיעו בהמשך שאני ממש מקווה שתאהבו. אני שמחה לחלוק איתכן מוצרים שהתחברתי אליהם ולשתף בקודי הנחה ייחודים לנו. מאוד מעניין אותי לשמוע מכן איזה פריטים אהבתן אצל סופי, על איזה עוד מוצרים וחנויות תרצו לשמוע ובכלל, מה דעתכן - אז יאללה, תפציצו בתגובות!

תנאים ואותיות קטנות:

  • קוד הקופון תקף עד יום ראשון ה-01/08 בחצות
  • ההנחה תקפה על מוצרי היבוא בלבד (מותגי KITSCH KITCHEN, Rice DK וקערות האוכל לחתול)
  • שירות הלקוחות של סופי זמין בטלפון 03-5162077 או בוואטסאפ 050-7987989 או במייל sofi@sofi-design.co.il
בחזרה לבלוג

השאירו לנו תגובה