מודיבודי

מודיבודי

פוסט ממומן עם לינקים ריווחים למוצרים מושלמים ♡

בעולם מתוקן הייתי מחלקת לנערות בבתי הספר תחתוני מחזור, כדי לדאוג שזו תהיה החוויה הראשונה שלהן כשהן מקבלות את המחזור הראשון. דמיינו את עצמכן כמתבגרות, כמה המוצר הזה היה משנה עבורכן את כל השנים של גיל ההתבגרות.

בואו נדבר על זה רגע; שבוע מתוך חודש בכל שנה לאורך כמחצית מחיינו אנחנו במחזור, מתעסקות עם דליפות, תזוזות, תקלות, גירויים מתחבושות וטמפונים, ריח לא נעים, כתמים על הבדים… לכולנו יש תחתונים מכוערים לימי המחזור למקרה שיהרסו ויתלכלכו, אנחנו מוציאות הון על אמצעי ספיגה כאלה ואחרים שלא באמת משתלבים באופן טבעי ונעים עם הגוף שלנו.

  

 

מה אם היו מספרים לנו שאפשר פשוט ללבוש תחתוני כותנה, רכים, יפים ונוחים ולהמשיך בחיינו כרגיל? נשמע לא מציאותי, נכון?

אז תקשיבו לי, מודיבודי לגמרי מגשימים פה את החלום: תחתוני המחזור שלהם הם אחד המוצרים הכי חשובים ומשני חיים שהכרתי, ברמה כזו שאפשר לחלק את החיים ללפני ואחרי.

מודיבודי הוא מותג תחתוני מחזור אוסטרלי שכבר מוכר בעולם כולו והוא תחליף לטמפונים ותחבושות, רק שבניגוד אליהם - את התחתונים אפשר לכבס, לייבש וללבוש שוב!

אז איך הקסם קורה? לתחתונים יש 3 שכבות בד שבזכות הטכנולוגייה שהם פיתחו יכולים לספוג עד 50 מ”ל - שזה כמו עשרה טמפונים (בספיגה המקסימלית)! שכבת הבד האחרונה שומרת את הנוזלים רחוק מהעור - ככה שאתן באמת מרגישות נקיות ויבשות ואין תחושה “מלוכלכת”, כמו שלפעמים יש עם תחבושות.
התחתונים מגיעים בשלל גזרות מהממות, כמו היפסטר, בוקסר, ואפילו חוטיני, ורמות ספיגה שונות שמתאימות לכל ימי המחזור. הבדים נושמים, נעימים ולא מציקים והייצור ידידותי לסביבה (שזה עוד יתרון עצום!)

עוד משהו שחשוב לדעת זה שלמודיבודי יש ליין של תחתוני נערות בגזרת ביקיני ובוקסר, בגדי ים סופגים ומכנסי פיג’מה!
תקשיבו - אם זה לא לייף צ’יינג’ר למחזור - אני באמת לא יודעת מה כן. ועבור נערות? אין יותר לפספס טיולים שנתיים או מסיבות פיג’מות בגלל מחזור ואפשר להיכנס לים ולבריכה. ושלא נדבר על הבדים המאוד פיופיואיים… קשתות בענן, כוכבים, תותים 🍓🍓 חלום!

מודיבודי הוא שת”פ מאוד אהוב בקהילה שלנו והסיבה שאני חוזרת אליו היא כדי לתת הזדמנות לנשים חדשות להכיר אותו ולותיקות להזמין עוד. בפעמים הקודמות שהעליתי את השת”פ היו כל מיני שאלות שחזרו על עצמן אז אני מרכזת לכן אותן פה:

 

כמה זמן אפשר להישאר עם התחתונים? בגדול זה תלוי בשני פרמטרים: רמת הספיגה של התחתונים וכובד המחזור - בימים שהדימום לא מאוד חזק אפשר להחליף פעם ביום אחרי המקלחת כמו תחתונים רגילים, בימים חזקים לפעמים צריך להחליף באמצע היום (ואז פשוט שומרים את התחתונים המלוכלכים בשקית אטומה עד שמגיעים הביתה). באופן אישי, בגלל שאני לא רוצה להסתובב עם תחתונים מלוכלכים בתיק - ביום החזק של המחזור אני מתגברת בטמפון. (זה הטמפון האחד והיחיד שלי לאורך כל המחזור)

כמה זוגות צריך? בתור התחלה אני הזמנתי שישה זוגות, אחד לכל יום, 3 לספיגה חזקה ו-3 לספיגה חלשה מה שאיפשר לי באמת להחליף באמצע היום כשהצטרכתי. אבל אפשר להתחיל מ-2-3 זוגות. היום כבר יש לי אוסף מרשים ומפנק של צבעים וגזרות, כי זה שווה את ההשקעה (אני הכי מכורה לבוקסרים)

איך מכבסים את זה?
,שטיפה זריזה מתחת לברז עד שכל הדם יוצא קליל מאוד ולוקח שנייה וחצי! (הכי כיף לזרוק על הרצפה בזמן שמתקלחים) ואחרי זה כביסה רגילה (בלי מרכך או/ו מייבש)

אין דליפות???
אין כלום, הקפידו על התאמת הזרימה לרמת הספיגה של התחתון וצאו לדרך.

מתאים למחזור כבד?
לגמרי כן. למחזור כבד יש תחתונים מתאימים עם רמת ספיגה גבוהה שאפשר גם לישון איתם לילה שלם ולא לחשוש מדליפות.

חשוב לדעת שלמודיבודי יש שירות לקוחות בעברית ככה שאם אתן מתלבטות על מידה - לגמרי יש עם מי לדבר! ועוד יותר חשוב לדעת - שמודיבודי היא חברה בהובלה נשית עם נשים מתוקות להפליא ואגנדות נשיות מדהימות שהן מקדמות - ואתן יודעות כמה אני אוהבת לפרגן ולתמוך בנשים - אז זה רק הופך את כל החוויה להרבה הרבה יותר כיפית.

תחתוני מודי יכולים להיות מתנה נהדרת לנערות, לנשים אחרי לידה (ביחד עם סושי מניני האצ’י!), או לכל חברה שבא לך לשדרג לה את חוויית המחזור ולחשוף אותה לעולם קסום ומופלא של חיים נוחים וכיפיים.

כבר מכורות? כתבו את על החוויה שלכן בתגובות, אני בטוחה שזה יעזור לכל הפיופיואיות שעדיין מתלבטות לשנות את חווית המחזור שלהן לתמיד ♥️

קוד קופון של 10% הנחה לפיופיואיות:
 Pioo10

לינק לאתר

בחזרה לבלוג

השאירו לנו תגובה